تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۵ | کد خبر : 3169

جشن تولد بدون کیک، عکاسی در سطح بوندس‌لیگا و انتخابات مهندسی‌شده…

فاضل ترکمن عکس: پگاه قادری جشن تولد پانزده سالگی چلچراغ ‌همراه اعضای تحریریه و مخاطبان مجله در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد. محل برگزاری جشن اگرچه ارتباطی به گروه سنی مجله نداشت، اما هماهنگی غیرقابل‌وصفی با گفتار و کردار و رفتار اعضای تحریریه دارد که هم‌چنان کودک درون و بیرون‌شان زنده است و […]

فاضل ترکمن
عکس: پگاه قادری

جشن تولد پانزده سالگی چلچراغ ‌همراه اعضای تحریریه و مخاطبان مجله در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد. محل برگزاری جشن اگرچه ارتباطی به گروه سنی مجله نداشت، اما هماهنگی غیرقابل‌وصفی با گفتار و کردار و رفتار اعضای تحریریه دارد که هم‌چنان کودک درون و بیرون‌شان زنده است و دست‌کم هفته‌ای سه‌بار حضوری و در دفتر مجله و هفته‌ای چهار بار هم غیرحضوری و در کانال تلگرام چلچراغ با همدیگر دعوا می‌کنند.
یکی از جذابیت‌های توریستی جشن این بود که ما نه کیک تولد داشتیم و نه شمع پانزده سالگی. البته نه این‌که فکر کنید به‌دلیل کمبود مالی، دلیلش فقط این بود که آقای خلیلی از این سوسول‌بازی‌ها خوشش نمی‌آید! دیگر جذابیت توریستی مراسم، پگاه قادری بود که با وجود حال خرابی که این‌ روزها دارد، در مراسم ما حضور پیدا کرد و عکس‌هایی گرفت که از حال خودش هم خراب‌تر است اما باعث شادی روح اتاق فنی شد! از لابه‌لای عکس‌های انبوه پگاه که توی یکی کله منصور ضابطیان، توی یکی شکم ابراهیم، توی یکی عینک من و توی یکی خال بالای لب سینا معلوم بود و هیچ‌کدام به‌طور کامل یک کاراکتر انسانی را به تصویر نمی‌کشید، نهایتا عکس‌های زیر را پیدا کردیم. ضمنا در این مراسم به ‌انتخاب مخاطبان ابراهیم قربان‌پور، مریم عربی و فاضل ترکمن که من باشم به‌عنوان نویسندگان برتر مجله انتخاب شدیم. هرچند که من اعتقاد دارم آرا به‌شدت مهندسی شده. این‌طور که مسئولان مجله پیش خودشان گفتند ابراهیم که کلهم منبع علم و دانش است و باید باشد! مریم عربی چون مثل صددانه یاقوت بانظم و ترتیب سرجایش می‌نشیند و کارهایش را به‌موقع تحویل می‌دهد، باید برنده شود! آخرش هم گفتند فاضل ترکمن هم که اگر جایزه نگیرد، ناراحت می‌شود و حاشیه درست می‌کند؛ پس یک چیزی هم بندازیم جلوی این! ضمنا یادتان باشد عکس‌های من، ابراهیم و مریم همگی از نمای پشت توسط پگاه عکاسی شده که همان‌طوری تقدیم حضورتان می‌کنیم تا عبرتی باشد برای سایر عکاسان یا عکاسین!

شماره ۷۰۹

برچسب ها:
نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟