تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۷:۳۱ | کد خبر : 660

بازیگر جدید «بازی تاج و تخت» معرفی شد

جیم برودبنت بازیگر برنده جایزه اسکار به جمع بازیگران فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» اضافه شد.   برودبنت اعلام کرده است که در فصل هفتم «بازی تاج و تخت» نقش مهمی را بازی می‌کند، اما جزئیات بیشتری درباره نقش خود ارائه نکرده است. در فصل ششم «بازی تاج و تخت» نیز ایان مک‌شین نقش […]

جیم برودبنت بازیگر برنده جایزه اسکار به جمع بازیگران فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» اضافه شد.

  برودبنت اعلام کرده است که در فصل هفتم «بازی تاج و تخت» نقش مهمی را بازی می‌کند، اما جزئیات بیشتری درباره نقش خود ارائه نکرده است.

در فصل ششم «بازی تاج و تخت» نیز ایان مک‌شین نقش بسیار کوتاهی ایفا کرده بود که البته تاثیر مهمی در بازگرداندن یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال به داستان داشت.

حالا که داستان سریال «بازی تاج و تخت» از انتشار کتاب‌های جرج آر.آر مارتین پیشی گرفته است، برای هواداران ممکن نیست تا درباره نقش بازیگران تازه‌وارد به سریال اظهارنظر کنند.

تا اینجای کار می‌دانیم که فصل هفتم سریال از فصول پیشین کوتاه‌تر خواهد بود و پخش آن از شبکه اچ‌بی‌او با تاخیر آغاز خواهد شد. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی تهیه‌کنندگان سریال، «بازی تاج و تخت» در فصل هشتم به پایان خواهد رسید.

جیم برودبنت از بازیگران کهنه‌کار بریتانیایی سینمای جهان است. او در فیلم‌هایی مانند «هری پاتر»، «دار و دستۀ نیویورکی‌ها» و «بانوی آهنین» نقش‌آفرینی کرده است. برودبنت برای بازی در فیلم «آیریس» در رشتۀ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جایزه اسکار گرفت و برای نقش‌آفرینی در فیلم «مولن روژ» جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

این بازیگر علاوه بر این در رسانۀ تلویزیون هم کارنامۀ موفقی دارد. او برای نقش‌آفرینی در درام تلویزیونی «لانگ‌فورد» برندۀ جایزه بهترین بازیگر مرد در یک مینی‌سریال و یا فیلم تلویزیونی گلدن گلوب شد.

سریال «بازی تاج و تخت» امسال برای دریافت ۲۳ جایزه امی نامزد شده است. کیت هرینگتون و میسی ویلیامز از جمله بازیگران سریال هستند که امسال برای نخستین بار نامزد دریافت جایزه امی شده‌اند.

خبرانلاین

نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟