تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳ | کد خبر : 690

باز هم رسول خادم

در انتخابات کنگره جهانی در فرانسه، رسول خادم با بیشترین راى به عضویت هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی درآمد. ایران پس از سال‌ها باز هم در جمع سران دنیای کشتی، صاحب کرسی شد. انتخابات اتحادیه جهانی کشتی برای تعیین اعضای هیأت رئیسه ظهر امروز (به وقت فرانسه) در شهر ماکون برگزار شد و رسول خادم […]

در انتخابات کنگره جهانی در فرانسه، رسول خادم با بیشترین راى به عضویت هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی درآمد.
ایران پس از سال‌ها باز هم در جمع سران دنیای کشتی، صاحب کرسی شد.

انتخابات اتحادیه جهانی کشتی برای تعیین اعضای هیأت رئیسه ظهر امروز (به وقت فرانسه) در شهر ماکون برگزار شد و رسول خادم با ۷۶ رأی و بیشترین آراء بعنوان عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی درآمد.

در این انتخابات نامیک علی اف از آذربایجان با ۷۵ رأی، میشل دوسون از فرانسه با ۶۹ رأی، مارتین دیتمن از آلمان با ۶۲ رأی ، خانم یاکشی از ترکیه با ۶۰ رأی و هاماکوس از یونان با ۵۹ رأی به عضویت هیأت رئیسه اتحادیه جهانی در آمدند.

در این مراسم که برای انتخاب ۶ عضو هیأت رئیسه برگزار شد، ۱۱ نفر کاندیدا بودند که رسول خادم از مجموع ۹۸ رأی، بعنوان نفر نخست ۷۶ رأی را از آن خود کرد و برای مدت چهار سال عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد. نتیجه رای گیری هیات رئیسه اتحادیه جهانی به شرح زیر است:

۱.رسول خادم (ایران) ۷۶ رای
۲.نامیگ علی اف (آذربایجان) ۷۵ رای
۳.میشل دوسون (فرانسه)۶۹ رای
۴. ماریتن دیتمان(آلمان) ۶۲ رای
۵.رودیکا یاکشی(ترکیه)۶۰ رای
۶.تیودوروس هاماکاس (یونان) ۵۹ رای
۷.پدرو سیلوا(پرتغال)۵۴ رای
۸. ارن کان(ساموآ) ۴۲ رای
۹.یوکو راهولا (فنلاند) ۲۶ رای
۱۰.بوسه هندریک(آفریقای جنوبی)۲۰ رای
۱۱.برودزینسکی(لهستان) ۱۹ رای

کشتی ایران بعد از پایان دوره عضویت دکتر محمد توکل در هیات رئیسه فیلا تا سالها هیچ نماینده‌ای در هیات رئیسه نداشت. آخرین تلاش کشتی ایران برای کسب کرسی در هیات رئیسه اتحادیه جهانی به ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۰ برمی گردد که ثمری برای کشتی کشورمان نداشت.

البته کشتی ایران دوبار در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ با کاندیدا شدن امیررضا خادم برای به دست آوردن کرسی جهانی تلاش کرد اما برادر رئیس فعلی فدراسیون نتوانست آرای لازم برای حضور در هیات رئیسه را کسب کند.

برچسب ها:
نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟