تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۸:۰۱ | کد خبر : 586

زلزله در ایتالیا ،بچه های تیم ملی فوتبال در امنیت هستند !

تعداد قربانیان زلزله ۶.۲ ریشتری ایتالیا در حال افزایش است و به ۱۴ نفر رسید.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تعداد قربانیان زلزله ۶.۲ ریشتری ایتالیا در حال افزایش است و به تاکنون ۱۴ نفر رسیده است. گفتنی است این زلزله ۷ پس لرزه دیگر هم به همراه خود داشته که همه آنها بالای ۴ ریشتر قدرت […]

تعداد قربانیان زلزله ۶.۲ ریشتری ایتالیا در حال افزایش است و به ۱۴ نفر رسید.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تعداد قربانیان زلزله ۶.۲ ریشتری ایتالیا در حال افزایش است و به تاکنون ۱۴ نفر رسیده است.

گفتنی است این زلزله ۷ پس لرزه دیگر هم به همراه خود داشته که همه آنها بالای ۴ ریشتر قدرت داشته اند و حتی پنجمین پس لرزه این زلزله ۵.۵ ریشتر قدرت داشته است.

سخنگوی صلیب سرخ ایتالیا در این رابطه گفت: شهر کوچک آماتریس کاملا نابوتعداد قربانیان زلزله ۶.۲ ریشتری ایتالیا در حال افزایش است و به ۱۴ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تعداد قربانیان زلزله ۶.۲ ریشتری ایتالیا در حال افزایش است و به تاکنون ۱۴ نفر رسیده است.

گفتنی است این زلزله ۷ پس لرزه دیگر هم به همراه خود داشته که همه آنها بالای ۴ ریشتر قدرت داشته اند و حتی پنجمین پس لرزه این زلزله ۵.۵ ریشتر قدرت داشته است.

سخنگوی صلیب سرخ ایتالیا در این رابطه گفت: شهر کوچک آماتریس کاملا نابود شده است، چیزی که الان برای مهم است جستجو های بیشتر برای پیدا کردن افراد از زیر آوار است.د شده است، چیزی که الان برای مهم است جستجو های بیشتر برای پیدا کردن افراد از زیر آوار است.

این زلزله در شهر آماتریس ایتالیا رخ داد که فاصله ۳۰۰ کیلومتری با فلورانس دارد و به همین دلیل کاملا پیدا بود اتفاقی برای تیم ملی رخ نداده است. ۳۰۰ کیلومتر مصافت بسیار زیادی است. مسئولان تیم ملی هم دقایقی پس از انتشار خبر نگران کننده، اعلام کردند زلزله در نزدیکی شهر رم اتفاق افتاده و ملی پوشان ایران در سلامت کامل به سر می برند.

نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟