تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۶ | کد خبر : 1372

محبوب ترین های خود را معرفی کنید

آخرین تغییرات در آیین نامه جشن چله همین هفته پیش بود که نوشتیم ما اهل شب خوابیدن و صبح تز دادن نیستیم. اما دقیقا عکس این اتفاق افتاد و کل برنامه هایی که برای شب چله چیده بودیم هوا شد. آن هم بدون این که کانال تلگرامی برای آن درست کرده باشیم! البته اوضاع این‌قدرها […]

آخرین تغییرات در آیین نامه جشن چله

همین هفته پیش بود که نوشتیم ما اهل شب خوابیدن و صبح تز دادن نیستیم. اما دقیقا عکس این اتفاق افتاد و کل برنامه هایی که برای شب چله چیده بودیم هوا شد. آن هم بدون این که کانال تلگرامی برای آن درست کرده باشیم!
البته اوضاع این‌قدرها هم که نوشتیم بد نیست. فقط قوانین یک بخش از آیین نامه تغییر کرد و قرار شد به جای این که ما نامزدها را اعلام کنیم خود شما گزینه‌های موردنظرتان را معرفی کنید.

۱۵ نشان برای ۱۵ برگزیده
جشن امسال چند تفاوت اساسی با جشن‌های گذشته دارد؛ اول این‌که به مناسبت پانزدهمین سال انتشار «چلچراغ» قرار است ۱۵ «نشان» به برگزیدگان اهدا شود و این یعنی از حالا منتظر یک جشن مفصل باشید!

۱+۷+۷
همان طور که هفته پیش نوشتیم برای جشن امسال تصمیم گرفتیم از سیستم ۱-۷-۷ استفاده کنیم. در هفت نشان اول شما باید یک تا سه نفر را در هر بخش انتخاب کنید.
در هفت نشان دوم هم شما باید در هر بخش یک تا سه نفر را که به نظرتان شایسته دریافت «نشان چلچراغ» است، معرفی کنید.
یک نشان ویژه هم داریم که برای آن باید یک نفر را معرفی کنید، فقط یک نفر.

هفت نشان اول
برای هفت نشان اول که با عنوان «نشان محبوبیت» اعطا می‌شوند، شما باید یک تا سه نفر را در هر بخش معرفی و نام او را از طریق راه‌های ارتباطی مجازی ثبت کنید. این هفت نشان عبارت‌اند از:
۱. نشان محبوبیت ادبی: محبوب ترین نویسنده، مترجم، شاعر و ترانه‌سرا از نگاه شما
۲. نشان محبوبیت هنری (سینما): محبوب ترین کارگردان و فیلمنامه‌نویس از نگاه شما
۳. نشان محبوبیت هنری (بازیگری): محبوب ترین بازیگر سینما و تلویزیون از نگاه شما
۴. نشان محبوبیت هنری (تئاتر): محبوب ترین کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر تئاتر از نگاه شما
۵. نشان محبوبیت هنری (موسیقی): محبوب ترین خواننده، موزیسین و گروه موسیقی از نگاه شما
۶. نشان محبوبیت هنری (طنز): محبوب ترین کمدین، مجری، کاریکاتوریست، دوبلور و طنزنویس از نگاه شما
۷. نشان محبوبیت ورزشی: محبوب ترین ورزشکار از نگاه شما

هفت نشان دوم
برای هفت نشان دوم شما باید در هر بخش یک تا سه نفر را با سلیقه و معیارهای خودتان معرفی کنید. این هفت نشان عبارت‌اند از:
۱. نشان خلاقیت: خلاقیت در هر حوزه‌ای که باشد فرقی نمی‌کند، مهم این است که این بُعد فرد شایسته این نشان بیش از وجوه دیگر او به چشم بیاید.
۲. نشان جسارت: جسارت فقط کلامی نیست، فرد شایسته این نشان باید در عمل هم جسور باشد.
۳. نشان محبوبیت: محبوبیت سخت به دست می‌آید و آسان از دست می‌رود. فرد شایسته این نشان باید به معنی واقعی کلمه محبوب‌القلوب باشد.
۴. نشان شجاعت: شجاعت با جسارت متفاوت است. فراموش نکنیم که امنیت این کشور مدیون شجاعت کسانی است که جان و جسم خود را برای آزادی و استقلال این سرزمین فدا کردند. در این بخش شهدا، جانبازان، ایثاگران و آزادگان مدنظر است.
۵. نشان امید: امید به زندگی هم دادنی است هم داشتنی. کسی را معرفی کنید که از نظر شما نماد امید و زندگی باشد.
۶. نشان نوآوری: نوآوری می‌تواند در هر حوزه‌ای باشد، اما فراموش نکنید که نوآوری اگر با کارآفرینی همراه باشد، نفع آن به دیگران هم می‌رسد.
۷. نشان نسل چهارم: یک نسل چهارمی موفق کیست؟ یک ورزشکار، یک هنرمند، یک نابغه علمی یا یک سلبریتی فضای مجازی. شما چه فکر می‌کنید؛ گزینه‌های خود را برای ما بفرستید.

نشان ویژه
آخرین نشان را که مهم‌ترین آن‌ها هم هست، به کسی بدهید که از هر نظر بهترین باشد. اگر قرار باشد «چلچراغ» بهترین نشان «جشن چله» خود را فقط به یک نفر به مفهوم مطلق اهدا کند، آن یک نفر از نظر شما کیست؟

انتخابات مکانیزه
همان طور که گفتیم مهم‌ترین تفاوت جشن امسال با جشن‌های گذشته در شیوه رأی‌گیری خوانندگان است. شما می‌توانید از طریق ای‌میل، اس‌ام‌اس، اینستاگرام، تلگرام و هر تکنولوژی دیگری که مبتنی بر فضای مجازی باشد و کاغذ مصرف نکند، با ما در ارتباط باشید و رأی خود را ثبت کنید.
البته می توانید با حضور در غرفه چلچراغ در نمایشگاه مطبوعات این قانون را دور بزنید و رای خود را به صورت کاغذی درون صندوق آرا بیاندازید.

چرا باید در این انتخابات شرکت کنیم؟
جواب این سوال خیلی مهم است. کسانی به «جشن چله چلچراغ» دعوت می‌شوند که نامشان در فهرست رأی‌دهندگان باشد. به همین سادگی! پس فرصت را از دست ندهید و با شرکت در این انتخابات هم جزو اولین کسانی باشید که به این جشن دعوت می‌شوید، هم در برگزاری جشن با مجله خودتان همکاری کنید، هم‌پای ثابت دورهمی‌ها و دیگر برنامه‌های چلچراغ باشید و مهم‌تر از همه این‌که عضو «باشگاه چلچراغ» شوید.

راه های ارتباطی
پیامک:
۸۸۳۰۷۱۶۵-۰۲۱
دایرکت در تلگرام :   fahrenheit40@

دایرکت در  اینستاگرام : ۴۰cheragh

برچسب ها:
نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟