تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۳ | کد خبر : 4419

مسابقه عکاسی شهروندان از زیبایی‌های تهران (اسامی برندگان اعلام شد)

اسامی برندگان مسابقه زیبان اعلام شد.

برای مشاهده اسامی برندگان به اینجا سر بزنید.

هفته­‌نامه چلچراغ برگزار می­کند

زیبان

مسابقه عکاسی شهروندان از زیبایی­های تهران

۱۰ جایزه ۲ میلیون تومانی

 برای ۱۰ عکس برتر

نمایش ۱۰۰ عکس برگزیده

 در تابلوهای شهر تهران

هر پنجره، هر آجر، هر گذرگاه داستانی دارد

با دوربین، داستان­های خاموش و زیبای تهران را تصویر کنید:

بالکنی زیبا/ سردر یا پنجره­ای صمیمی/ نیمکت یا سکویی دلنشین/ مبلمان شهری­ خوش­ساخت/ باغچه­‌ای فرح‌بخش در پیاده‌­رو / سایه-روشنی آرامش­‌بخش/ نمایی دلپذیر/ سنگفرشی قدیمی/ کوچه‌ و محله‌ای زیبا/ میدانی خاص / دیوارنگاری یا یک نقاشی دیواری متفاوت/ احجام شهری و…

عکس­هایتان را از سوژه­‌های شخصی انتخاب کنید، با دوربین­تان همه مردم شهر را به تماشای زیبایی­‌های نماهای خانه  و کوچه و محله‌­تان ببرید.

تهران من چه زیباست…

چه قاب‌­هایی می‌­تواند سوژه­ عکاسی شما باشد؟

  • پنجره­ی زیبا (پنجره‌ها، درها و دریچه‌ها)
  • نمای زیبا یا آراسته (نماهای ساختمان‌ها، سردرها، ورودی‌ها و بافت‌های فرسوده)
  • بالکن زیبا (بالکن‌ و تراس‌ و بهار خواب)
  • گلدان مناسب (گلدان‌های منازل، باغچه‌های بیرون منزل، درخت‌ها و بوستان‌های محلی)
  • کوچه زیبا (کوچه‌ها، پیاده‌روها، سنگفرش‌ها و میدان­های محلی)
  • نشیمن‌ شهری (سکوها و نیمکت ها)
  • هنرهای شهری زیبا (دیوارنگاری­ها ، نقاشی­های دیواری و احجام شهری)
  • نورپردازی شهری زیبا (نورپردازی شبانه تهران،تهران در شب )
  • سیما و مناظر شهری زیبا (پاکسازی و حذف زواید بصری و…)
  • مبلمان شهری زیبا (کیوسک های شهری،پایه های روشنایی شهری،سر پناه ایستگاه اتوبوس و تاکسی،سطل زباله،ساعت های شهری،گلدان وگلجای و …)
  • تابلوهای شهری(تابلوی راهنما،اصناف و …)

شرایط مسابقه:

  1. شرکت برای همه شهروندان علاقه­مند به عکاسی آزاد است.
  2. هر شرکت­‌کننده می‌تواند حداکثر۱۰ قطعه‌ عکس رنگی یا سیاه و سفید ارسال کند (عکس‌ها باید به صورت تک­عکس ارانه شود.)
  3. فرمت عکس­‌های ارسالی باید jpeg باشد.
  4. دست­کاری و ویرایش ساختاری در عکس‌ها مجاز نیست.
  5. با توجه به نمایش عکس‌های برگزیده در تابلوهای شهر تهران، شرکت­‌کنندگان باید عکس‌های خود را با بالاترین کیفیت ارسال کنند.
  6. به شرکت­‌کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌کند، لوح تقدیر و گواهی پذیرش اهدا خواهد شد
  7. حق استفاده از عکس‌های پذیرفته‌ شده در نمایش شهری و کتاب مسابقه برای برگزارکننده محفوظ است.
  8. ارسال عکس به مسابقه، به معنای اعلام موافقت با همه مقررات و تصمیم‌گیری‌های مسابقه خواهد بود.
  9. ارسال هر اثر به مسابقه به منزله آن است که کلیه حقوق معنوی و هنری آثار ارسالی متعلق به شخص شرکت‌کننده است و در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، از مسابقه حذف خواهد شد.
  10. عکس­ها با مشخصات فوق، باید در زمان مقرر، به نشانی اینترنتی زیر ارسال شوند: chelcheraghfans@gmail.com

داوری و دبیر علمی:

داوری آثار ارسالی توسط این داوران صورت می گیرد:

مریم زندی / سیف الله صمدیان / نادر داودی/ بهروز فتحی / فریدون عمو زاده خلیلی

  • دبیر علمی مسابقه یوریک کریم مسیحی است.

گاه‌شمار مسابقه:

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ آذر

داوری آثار: تا ۳۰ آذر

معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز: ۲۵ بهمن

نمایش شهری عکس‌های برگزیده: بعد از ۲۵  بهمن

دبیرخانه مسابقه: میدان هفت‌تیر، خیابان قایم­مقام، کوی سام، پلاک ۱۳، واحد ۹، دفتر هفته‌نامه چلچراغ

اطلاعات بیشتر را از سایت  40cheragh.org دریافت کنید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۸۸۳۰۲۹۶۶ تماس بگیرید.

توضیحاتی درباره مفاهیم شهری و آیین شهروندی

مبلمان شهری؛ مقدمه و تعاریف کلی:

«شهر یک اثر هنری بزرگ است که آفرینندگانی به وسعت خود و به تعداد جمعیتش دارد.»

کریستوفر الکساندر

هدف طراحی شهری و مبلمان آن ایجاد محیطی خلاق و پرورنده برای مردمی‌ست که در آن زندگی می‌کنند. چنین محیطی با گوناگونی بسیار، آزادی انتخاب به افراد می‌دهد و زمینه خلاقیت را فراهم می‌آورد. فضای شهر حداکثر ارتباط را با مردم و زیستگاه پیرامونشان برقرار می‌سازد و تنها یک وسیله برای در اختیار گذاردن تمام این‌ها در دست دارد.

امکانات مناسب شهری:

در فضای میان ساختمان‌ها و بناها عناصر مکملی نیاز است تا زندگی شهری را سامان بخشد. تجهیزاتی که همچون اساس یک خانه امکانات زندگی را در یک فضای محصور میان سنگ و بتن و شیشه فراهم آورد. این اجزا جریان حرکت، سکون، تفریح و اضطراب را در شهر تنظیم می‌کنند و به آن روح می‌بخشند. اثاثه، تجهیزات یا مبلمان شهری، خیابانی یا فضای باز، اصطلاحات رایج این تسهیلات و امکانات هستند. این تسهیلات در انگلستان بیشتر به مبلمان خیابانی و در آمریکا به مبلمان همگانی یا مبلمان فضای باز معروف هستند. اثاثه، جمع اثاث، به معنای وسایل و لوازم زندگی‌ست، تجهیزات جمع تجهیز در معنای آراستن و بسیج کردن و بیشتر به وسایل و سازوبرگ نظامی اطلاق می‌شود. مبلمان واژه‌ای فرانسوی به معنای مجموعه اثاثه و دکوراسیون یک محل است.

رایج‌ترین ترکیب فوق، مبلمان شهری‌ست که می‌تواند دربردارنده مفاهیم ضمنی و نسبتا کاملی از این مجموعه باشد. دامنه مفهومی و کاربردی این واژه بسیار گسترده است. مبلمان شهری به مجموعه وسیعی از وسایل، اشیا، دستگاه‌ها، نمادها، خُرده‌بناها، فضاها و عناصری گفته می‌شود که چون در شهر و خیابان و در کل در فضای باز نصب شده‌اند و استفاده عمومی دارند، به این اصطلاح معروف شده‌اند.

امروزه مشکل اصلی تهران بزرگ، در دو بُعد حرکت شهری (سواره و پیاده) و مشکلات ادراک و رفتار در منظر شهری، قابل بررسی است. بنابراین وظیفه و مسئولیت خطیری برای برنامه‌ریزی، سامان‌دهی، آرام سازی و به‌سازی فضا و تجهیزات شهری بر دوش مسئولین، مدیران، طراحان و هنرمندان ایرانی می‌باشد. ساختار برنامه‌ای که می‌تواند شهر را از هر دو بُعد منظر شهری و حرکت در شهر سامان‌دهی نماید به دو بخش اصلی تقسیم‌بندی می‌شود:

۱ . طراحی محیطی و نمای شهری: (سیما و مناظر شهری)

فضاسازی، محوطه‌سازی، کف‌سازی، پیاده‌راه‌ سازی، مرمت، نماسازی، پاک‌سازی جداره‌های شهری، برنامه‌ریزی برای احیای بافت‌های باارزش تاریخی-فرهنگی، معماری و کاربری‌های شهری، آرام‌سازی و ایجاد گشایش و آسایش روانی در محیط.

۲ . مبلمان و تجهیزات شهری:

شامل کلیه ملزومات و اثاثیه شهری که در محیط شهر قرار می‌گیرند و به بیش از یکصد عنوان تقسیم بندی می‌شود. از نرده و میله‌های راه‌بند و روشنایی و نورپردازی گرفته تا ایستگاه‌های اتوبوس، سرویس‌های بهداشتی، تابلوها، بیلبوردها تبلیغاتی، پرچم، سطل زباله، پل‌های عابر پیاده و…

تقسیم‌بندی عناصر مبلمان شهری به صورت‌های مختلفی عنوان شده ولی در کل می‌توان آن را در ۴ گروه اصلی معرفی نمود:

الف- مبلمان خیابانی

ب- مبلمان پارکی و تجهیزات زمین بازی کودکان

ج- مبلمان ترافیکی (تابلوهای خیابانی و تجهیزات راهنمای ترافیک شهری)

د- سازه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

امروزه تجربه و کاربرد عناصر شهری، نشان داده که استفاده از تجهیزات و مبلمان مناسب تا چه حد می‌تواند عصری مثبت بر روی شهروندان و استفاده کنندگان از محیط‌های شهری داشته باشد. به طور مثال طراحی نیمکت و نشیمن مناسب به مردم این امکان را می‌دهد که در فرصت‌های لازم از نشستن و دیدن فضای شهری لذت برده و حتی ارتباط اجتماعی و کلامی با یکدیگر برقرار نمایند. پژوهش‌های شهری و زیست‌محیطی نشان می‌دهد که استفاده‌کنندگان و عموم مردم، خواستار چندمنظوره بودن تجهیزات شهری و زیباسازی هرچه بیشتر آن هستند. به طوری که به صورت یک سمبل و نماد و حجم شهری درآمده و متناسب با طراحی زیبای اتومبیل‌ها و محصولات مدرن به توقعات زیبایی‌شناسانه مردم و نیازهای دنیای امروز جواب دهد. به همین دلیل در سراسر جهان مطالعات پژوهشی، نمایشگاه‌ و همایش علمی-فرهنگی و حتی مسابقات بسیاری در زمینه طراحی و بهینه‌سازی مبلمان شهری صورت می‌گیرد.

اهمیت توجه به هویت و فرهنگ

با رشد شهرها و حومه‌ها، گرایشی افراطی در یک‌شکل کردن چهره شهری به وجود آمده است. به گونه‌ای که اغلب تفاوت چندانی در ماهیت و طرح مبلمان نقاط مختلف شهر یا حتی میان چند کشور دیده نمی‌شود. حالا که هنوز هم جذاب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین محله‌ها آن‌هایی هستند که با شکل و شمایل ویژه و مختص به خود در خاطره‌ها جای می‌گیرند و شاید از همین روست که در کوشش‌های جدید برای نوسازی و سامان‌دهی شهرها به این خصوصیات توجه بسیار می‌شود.

از دیدگاه طراحان انتخاب و طراحی مناسب مبلمان شهری، حفظ هویت مکان و نمود بیشتر آن را ممکن می‌سازد. این برخورد در احیای مناطق تاریخی و سنتی بسیار موثر است.

اگر دخالت در شهر به تزیینات سطحی محدود نشود، باید میان بافت اجتماعی و فضای شهر توازنی ایجاد کرد. آن‌گاه که بافت اجتماعی مکانی، تثبیت شده و در میان ساکنانش مفهوم شهرنشینی ریشه‌ای دواند، می‌توان به ساختارهای مکمل در سیما و منظر آن پرداخت و شرایط را برای حفظ محیط و رفاه اهالی شهر فراهم نمود. به اتکای همین بافت اجتماعی تثبیت شده و ریشه‌دار می‌توان در مدت زمانی کافی و با روشی پویا، خیابان‌های محله و شهرها به گونه‌ای مجهز کرد که بازتاب فرهنگ آن جامعه و محل باشد. در حقیقت فراهم آوردن امکان بهره‌گیری رفاهی و زیبایی، شناختی از محیط زیست به معنای ارج نهادن به زندگی و ارزش‌های تمدن است.

۱ . موضوع: حذف زوائد بصری

فضای شهری همانند فضای داخل منزل دارای اهمیت و اعتبار زیرا بخش عمده‌ای از زمان مردم و شهروندان در فضای خارج از خانه سپری می‌شود که به آن زندگی شهری می‌گویند. اهمیت آراستگی و نظم و زیبایی نما و چهره شهر، بیشتر از اهمیت زیبایی و آراستگی فضای داخل خانه است، زیرا شهروندان بیشتر اوقات خود را بیرون از منزل هستند و روزانه میلیون‌ها نفر در فضاهای مختلف شهر رفت و آمد دارند.

کوچک‌ترین غفلت مدیریتی و نظارتی باعث به هم ریختگی و آشفتگی شهر خواهد شد. امروز شاهد شلوغی و تراکم بیش از حد انواع تابلوها، چراغ‌ها، سیم و کابل، آهن‌های اضافی و بسیار عناصر دیگری هستیم که به آن‌ها زوائد بصری گفته می‌شود. عناصری که باعث آزار و زشتی فضای شهر و آسیب به روح و روان انسان‌هاست.

عملیات حذف زوائد که به طور خلاصه پیرایش شهری نام دارد، موجب جمع‌آوری تمامی عناصر اضافی و در نهایت آرام‌سازی و آراستگی نما و منظر شهری خواهد شد.

۲ . موضوع: زیباسازی و پاک‌سازی نمای ساختمان

بناها و ساختمان‌های مختلف که هر روز شاهد تراکم بیشتر آن‌ها هستیم، چهره شهر را بیش از پیش فشرده و شلوغ می‌کند، بنابراین هر نوع آلودگی و حتی خطای طراحی و ساخت و ساز باعث به هم ریختگی بیشتر نمای ساختمان خواهد شد.

نمای ساختمان همانند لباسی‌ست که می‌پوشیم. آراستگی و نظافت آن، نشان‌دهنده شخصیت و فرهنگ افراد ساکن در همان ساختمان است. شست‌وشو و نظافت نمای ساختمان‌ها باعث آراستگی و تمیزی محل زندگی و فضای شهری خواهد بود و توجه به پاک‌سازی و پیرایش عوامل اضافی، مانند سیم و کابل و تابلوهای غیر ضروری، آرامش بصری را به ساختمان هدیه می‌دهد.

۳ . موضوع: تخریب‌گرایی

عدم توجه و بی‌تفاوتی نسبت به امکانات شهری باعث استهلاک و تخریب آن‌ها خواهد شد. تمامی وسایل و امکانات شهری برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان به وحود آمده، بنابراین می‌بایست با توجه کافی نسبت به این وسایل، رویکرد مناسبی داشته باشیم.

تخریب‌گرایی عمدی «وندالیزم» نامیده می‌شود، که توسط افراد مزاحم و ناراحت به وجود می‌آید. ابزاری مانند تلفن همگانی، ایستگاه‌ها، کیوسک‌ها، آب‌خوری و حتی انواع نشیمن و نیمکت برای تمامی مردم نصب شده و استفاده عمومی دارند. آسیب رساندن و خرابی آن‌ها خدمات شهری را برای شهروندان مختل می‌نماید.

بیایید با کمک و همیاری یک‌دیگر در حفظ و نگه‌داری ابزار و تجهیزات شهری کوشا باشیم و از تخریب آن‌ها جلوگیری نماییم.

نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظرات شما

  1. علی منصوری
    17, آبان, 1397 18:33

    سلام
    آیا برنامه ای برای ارسال ویدئو هم در دستور کارتان قرار دارد یا خیر؟

  2. 40cheragh
    19, آبان, 1397 10:12

    با عرض سلام
    نه متاسفانه
    فعلا این مسابقه فقط مربوط به عکاسیه
    البته شاید در آینده برنامه‌ای برای ویدئو هم داشته باشیم

  3. مهگل
    25, آبان, 1397 17:28

    سلام آیا باید همراه با عکس محل یا مکان عکس یا متنی همراه ان فرستاده شود یا خود عکس کافیست؟

  4. 40cheragh
    26, آبان, 1397 10:24

    با سلام خدمت شما
    ارسال عکس کافی ست

  5. Zakieh
    26, آبان, 1397 14:52

    با سلام
    عکس های گرفته شده با دوربین موبایل هم قابل قبول است؟

  6. 40cheragh
    27, آبان, 1397 04:41

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بله عکس‌های گرفته شده با دوربین موبایل هم قابل قبول است
    اما حواستان باشد که عکسهای برگزیده برای چاپ روی بیلبورد انتخاب می‌شوند و باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند

  7. Zakieh
    27, آبان, 1397 08:32

    چه خوب، متشکرم

  8. 27, آبان, 1397 15:52

    سلام و خسته نباشید ایا عکس ها فقط باید مربوط به این فصل باشه؟ و اینکه ایدی تلگرام ندارید که اونجا بفرستیم؟ ممنون

  9. 40cheragh
    29, آبان, 1397 11:02

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    نخیر، محدودیت فصلی ندارن عکس‌ها، ولی نهایتا مربوط به همین یک سال اخیر باشند
    تنها راه ارتباطی همان آدرس ایمیلی است که در متن آمده

  10. Zahra
    27, آبان, 1397 21:03

    سلام، ابعاد عکس مهم نیست؟

  11. 40cheragh
    29, آبان, 1397 11:04

    با سلام و خسته نباشید
    ابعاد عکس باید به گونه‌ای باشد که توانایی چاپ روی بیلبورد وجود داشته باشد، پس کیفیت بسیار خوبی لازم است
    نکته مهم این است که: هر عکس حداکثر 4 مگابایت باید حجم داشته باشد

  12. کیهانی
    28, آبان, 1397 06:40

    با سلام
    بهتر بود ایمیلهایی که دریافت می کنید یه ایمیل پاسخ دریافت و تایید عکسهایی ارسالی هم به شرکت کنندگان ارسال می شد تا شرکت کنندگان از ارسال آثارشون اطمینان حاصل کنند.
    با تشکر

  13. 40cheragh
    29, آبان, 1397 11:06

    با عرض سلام
    نکته مناسبی بود
    ایمیل شما دریافت شده: «سعید کیهانی»

  14. معصومه
    5, آذر, 1397 06:52

    خیلی باحال بود .. آفرین و ممنون از پاسخگویی و حضور ذهنتان . خوشمان آمد من هم البته می خوام شرکت کنم خدا بخواد با دوربین canoon

  15. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:33

    خواهش میکنم
    منتظر عکسای خوبتون هستیم پس

  16. لیلی
    28, آبان, 1397 12:03

    سلام.عکس های برتر درصورت انتخاب با نام خودمان در شهر چاپ میشوند؟

  17. 40cheragh
    29, آبان, 1397 11:06

    بله
    صددرصد همین‌طور است

  18. baha
    28, آبان, 1397 17:36

    سلام برای ارسال مشخصات نوشته شده اطلاعات فوق اما در بالا بیان نشده که در ایمیل همراه با آثار چه اطلاعاتی باید فرستاده شود؟

  19. 40cheragh
    29, آبان, 1397 11:07

    با سلام
    اسم و فامیل کامل
    به همراه یک شماره تماس

  20. کورش
    29, آبان, 1397 04:10

    منظور از تغییر ساختار چیست؟امکان ویرایش عکس در برنامه های لایت روم و فوتوشاپ نیست یعنی؟

  21. 40cheragh
    29, آبان, 1397 11:09

    تغییرات در حد نور و کنتراست قابل قبول است. اما حذف و اضافه کردن عنصری در عکس، یا روتوش کردن سنگین عکس خیر، قابل قبول نیست.

  22. حامد
    29, آبان, 1397 05:34

    سلام وقت شما به خیر
    برای ارسال عکس شهر تهران مدنظر هست یا روستاهای اطراف تهران هم قابل قبوله؟

  23. 40cheragh
    29, آبان, 1397 11:10

    سلام
    وقت شما هم بخیر
    فقط شهر تهران قابل قبول است

  24. معصومه
    5, آذر, 1397 06:53

    من از طالقان عکس دارم کاش قبول می شد

  25. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:17

    با سلام خدمت شما
    متاسفانه این دوره فقط مربوط به شهر تهرانه
    امیدواریم هر چه زودتر مسابقه‌ای با ابعاد گسترده‌تر برگزار بشه

  26. 1, آذر, 1397 08:24

    سلام و خسته نباشید میشه وقتی عکس ها براتون ارسال میشه پیام دریافتی بدید که مطمئن بشیم فرستاده شده ممنون

  27. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:20

    با سلام
    بله ایمیل شما دریافت شده

  28. جعفر اصفریان
    1, آذر, 1397 21:06

    باسلام.برای انتخاب عکس فقط نمای درون شهری قابل قبوله یا از طبیعت تهران مثلا(کوههای توچال)هم قبوله؟؟،،ممنون

  29. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:23

    با عرض سلام
    بله کوهی مثل توچال که کاملا به تهران چسبیده هم قابل قبوله
    اما ما پیشنهاد می‌کنیم که حدالامکان عکسی گرفته بشه خود تهران هم داخلش بیفته

  30. پروین
    2, آذر, 1397 08:27

    سلام خسته نباشید فقط زیبایی های و جلوه های زیبا تهران مورد نظر است ؟
    نگاه انتقادی از الودگی های بصری و یا حتی تقابل تهران با مسائل زیبایی شناسی مانند طبیعت هم مورد نظر داوران قرار میگیره و یا خیر؟

  31. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:26

    با عرض سلام و خسته نباشید
    شما مختار هستید با هر نوع نگاهی عکس‌هاتون رو تهیه و ارسال کنید
    اما از اون‌جایی که کلیت مسابقه متمرکز روی «زیبایی‌های تهران»ه احتمال این‌که عکس‌هاتون توی آثار منتخب نهایی قرار نگیره، زیاده

  32. نگار هژبریان
    2, آذر, 1397 10:39

    سلام
    ارسال ۱۰ عکس هرکدام در یک ایمیل ارسال شود یا میشود همه عکس ها باهم ارسال شوند ؟؟

  33. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:27

    با سلام خدمت شما
    هر عکس نهایتا باید 4 مگاباید حجم داشته باشه، این شرط اول
    در مورد تعداد ایمیل‌ها محدودیتی وجود نداره

  34. بابک
    3, آذر, 1397 17:50

    سلام، شرکت در مسابقه شرط سنی نداره؟

  35. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:28

    با سلام خدمت شما
    نخیر شرط سنی نداره

  36. مهلا
    4, آذر, 1397 21:03

    سلام عکس ها فقط بایداز شهر تهران باشند؟

  37. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:28

    با سلام خدمت شما
    بله

  38. مهدی فامرینی
    5, آذر, 1397 04:54

    سلام
    ببخشید تمام ۱۰ عکس رو باید با یک ایمیل فرستاد؟؟

  39. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:30

    سلام
    نخیر محدودیت خاصی نداره
    ولی هر حجم باید حداکثر 4 مگابایت حجم داشته باشه

  40. مهناز
    5, آذر, 1397 06:37

    عکس از دریاچه چیتگر هم برای مسابقه عکاسی شما قابل قبول هست؟

  41. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:31

    سلام
    بله

  42. فرزانه
    5, آذر, 1397 11:09

    سلام وقتتون بخیر
    ایمیل بنده به دستتون رسیده؟؟
    متاسفانه هیچ ایمیلی مبنی بر دریافت ایمیلم از جانب شما دریافت نکردم.

  43. 40cheragh
    6, آذر, 1397 10:22

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ایمیل شما دریافت شده

  44. علی احمدی
    6, آذر, 1397 14:30

    سلام
    آیا جشنواره عکاسی تمدید میشه؟
    با سپاس فراوان

  45. 40cheragh
    6, آذر, 1397 19:47

    سلام
    هنوز خبری مبنی بر تمدید شدن پیش نیومده
    در صورت تمدید شدن حتما در کانال تلگرام اعلام میکنیم

  46. همدم جلال زاده
    7, آذر, 1397 08:10

    سلام، آیا میتونیم عکس عمودی هم بفرستیم یا باید لزوما افقی باشد؟
    سپاس

  47. 40cheragh
    9, آذر, 1397 09:30

    با عرض سلام
    شرایط خاصی ذکر نکردن که عکس حتما چه زاویه‌ای داشته باشه

  48. همدم جلال زاده
    7, آذر, 1397 08:12

    درود دوباره
    آیا میتونیم از درون محوطه های تاریخی ( مثلاً کاخ گلستان و…) هم سوژه و قابی رو ارائه بدیم یا باید فقط سطح عمومی شهر باشد؟
    سپاس

  49. 40cheragh
    9, آذر, 1397 09:31

    با سلام
    نخیر مشکلی نیست از محوطه اماکن تاریخی جایی ارائه بشه
    البته قطعا بهتره که از امکان عمومی اون بخش‌ها هم تصویر ارائه بشه نه از اماکن حفاظت شده‌ش

  50. همدم جلال زاده
    10, آذر, 1397 09:42

    سپاسگزارم

  51. 40cheragh
    11, آذر, 1397 18:49

    خواهش میکنم

  52. Ali
    7, آذر, 1397 08:22

    سلام،
    ببخشید، دو تا سوال داشتم،
    ۱. فرمت عکس ها jpg باشه مشکلی نداره؟
    ۲.حجم عکس ها محدودیت داره (مثلاً کمتر از ۵ مگابایت باید باشه)؟

  53. 40cheragh
    9, آذر, 1397 09:34

    سلام
    فرمت عکسها باید Jpg باشه
    هر عکس نهایتا 4 مگابایت حجم باید داشته باشه

  54. احمد
    7, آذر, 1397 08:51

    عرض سلام و ادب و خسته نباشید
    من امروز موفق شدم 10 عکس ارسال کنم اما متوجه شدم محدودیت 4 مگابایتی برای ارسال وجود داره . من تعدادی عکس پانوراما فرستادم که ابعاد یکیشون حتی به 140 مگاپیکسل میرسید . واقعا تا جایی که امکان داشت ابعاد و کیفیت رو کاهش دادم اما هیچ کدوم به 4 مگابایت نرسیدن ! 4 مگابایت خیلی سایز کمی هستش . شما چه راه حلی پیشنهاد میکنین ؟ ممکنه راهنمایی بفرمایین ؟
    خیلی متشکرم

  55. 40cheragh
    10, آذر, 1397 08:27

    با عرض سلام و خسته نباشید
    البته بهتره که حدالامکان حجم عکس رو پایین بیارید ولی اگر هم نشد از طریق wetransfer برامون بفرستید.

  56. سمیه
    7, آذر, 1397 12:44

    سلام ایا عکسها میتونه از جاهای تاریخی شهر تهران باشه؟؟

  57. 40cheragh
    9, آذر, 1397 09:35

    با سلام خدمت شما
    همونطور که در متن مسابقه اومده 11 تیپ سوژه برای عکاسی معرفی شده
    اگر می‌تونید این چنین سوژه‌هایی در جاهای تاریخی پیدا کنید بله میشه فرستاد

  58. fattaneh
    7, آذر, 1397 18:57

    آخرشم یه عده پولدار که آیفون 10 یا دوربین خیلی خفن دارن برنده میشن و روز به روز به افتخاراتشون اضافه میشه و در انتها ما می مانیم و حوضمان

  59. 40cheragh
    9, آذر, 1397 09:39

    عکاسی با دوربین موبایل نظری بوده که هیئت نظارت بر مسابقه داشتن و مطمئن باشید که در نظر یک گروه از افراد متخصص یک عکس به صرف اینکه «کیفیت بهتری داره» برگزیده نخواهد شد…
    تا همین لحظه چند صد نفر برای ما عکس فرستادن و بعیده تمام اون افراد دوربین حرفه‌ای یا گوشی بسیار گران‌قیمت داشته باشن
    شما هم از همین ابتدا ناامید نباشید و لطفا با فرستادن عکس‌هایی که گرفتید ما رو خوشحال و دلگرم کنید

  60. sharif
    9, آذر, 1397 09:53

    سلام،وقت شما بخیر باشه
    اول اینکه مانعی داره عکسی ک میفرستیم،اسم خودمون بصورت لوگو روش حک شده باشه!؟
    ثانیاً ممکن هست ک بشه ۱۲ عکس فرستاد!؟آخه عکس ها بسیار زیبان و گزینش کردنشون بسیار سخت!موندم واقعا کدوم یکیو حذف کنم!
    بسیار ممنونم از وقتی ک میذارین

  61. 40cheragh
    10, آذر, 1397 08:26

    سلام
    روز شما هم بخیر
    لطفا اسم خودتون رو روی عکس نزنید
    تعداد اعلام شده 10 عکسه، و اگر بیشتر ارسال کنید دبیرخونه به صورت تصادفی 2 عکستون رو حذف میکنه، پس بهتره که خودتون انتخاب کنید

  62. Ali
    9, آذر, 1397 15:49

    سلام، عذر میخوام،
    ایمیل من رسید؟

  63. 40cheragh
    10, آذر, 1397 08:22

    سلام
    بله ایمیلتون رسیده
    علی محمودزاده

  64. مژگان خلیلی
    9, آذر, 1397 17:42

    سلام
    حجم عکسها حتما باید 4مگابایت باشه؟
    با توجه به اینکه گفتید عکسهارو با بالاترین کیفیت باید بفرستیم جحم عکسها هم بالا میره

  65. 40cheragh
    10, آذر, 1397 08:24

    سلام
    اگر نمیتونید حجم عکس رو کم کنید (که ترجیحا همین کار رو بکنید) با WeTransfer بفرستید

  66. مژگان خلیلی
    10, آذر, 1397 09:57

    میتونم حجم عکس رو کم کنم ولی کیفیت عکس کمی پایین میاد
    اگه مشکلی نیست با همین کیفیت بفرستم؟

  67. 40cheragh
    11, آذر, 1397 18:49

    با عرض سلام و خسته نباشید
    این کار رو بکنید
    و توی ایمیلتون ذکر کنید که عکس باکیفیتتر هم دارید

  68. فاطما
    9, آذر, 1397 20:27

    ببخشید برای فرستادن با جیمیل باید از گزینه ی attach استفاده کنیم یا insert؟

  69. 40cheragh
    10, آذر, 1397 07:40

    سلام
    خواهش میکنم
    attach

  70. همدم جلال زاده
    10, آذر, 1397 10:09

    درود
    متن گفتگو با داوران مسابقه را خواندم و کمی سردر گم شدم. داورد محترم در پاسخ به این سوال فرمودند:
    یکی دیگر از مولفه‌هایی که در این مسابقه باید رعایت شود، وجود المانی از شهر تهران است، مخاطبان در این خصوص چه نکاتی را باید رعایت کنند؟
    این مولفه باعث محدود شدن افق دید عکاس می‌شود و تمامی عکس‌ها باید با محدودیت و افق باز گرفته شوند تا مشخص شود این عکس در تهران گرفته شده است. قاعدتا موارد برگزیده نیز با این معیار محدود خواهند شد، چراکه مکان حتما در عکس باید مشخص باشد.
    در صورتی که در فراخوان زیبان مثلا گفته شده:
    نجره­ی زیبا (پنجره‌ها، درها و دریچه‌ها) یا نمای زیبا یا آراسته (نماهای ساختمان‌ها، سردرها، ورودی‌ها و بافت‌های فرسوده)
    بالکن زیبا (بالکن‌ و تراس‌ و بهار خواب)
    پرسش این است که شاید کسی از پنجره یا سردری عکسی بسیار زیبا و باکیفیت بگیرد، چطور میتواند ثابت کند این سردر یا پنجره تهران است و از گردونه مسابقه و داوری بیرون نرود؟

  71. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:55

    با عرض سلام خدمت شما
    اگر احساس می‌کنید مکان عکس‌ها روشن نیست، میتونید همراه با عکس چند کلمه کوتاه درباره مکان عکس هم ارسال کنید: مثلا خیابان پیروزی

  72. نوشین
    10, آذر, 1397 18:13

    آیا امکانش هست برای اینکه عکس ها راحت تر ارسال شوند ابتدا با حجم کم و در صورت پذیرفته شدن با سایز اصلی ارسال شوند؟

  73. 40cheragh
    11, آذر, 1397 18:48

    با عرض سلام و خسته نباشید
    متاسفانه امکانش نیست چون دبیرخانه این اطمینان رو نداره که کدوم عکس‌ها نسخه باکیفیت‌تر دارن و کدام عکس‌ها ندارن. به همین خاطر شما تا میتونید عکس رو با کیفیت بفرستید (مثلا در حد 3-4 مگ برای هر عکس) و اگر کیفیت بالاتری هم دارید توی ایمیل ذکر کنید که باکیفیتترش هم دارید

  74. حامد
    11, آذر, 1397 08:00

    سلام وقت شما به خیر

    ظاهرا تنها راه اطمینان از رسیدن عکس اینجاست ، آیا عکس من به دست شما رسیده؟

    ممنون

  75. 40cheragh
    11, آذر, 1397 18:43

    با عرض سلام و خسته نباشید
    حامد قلندرمحله – دریافت شد

  76. مهرشاد
    11, آذر, 1397 08:07

    با سلام
    ببخشید ایمیل من رسید؟

  77. 40cheragh
    11, آذر, 1397 18:42

    با سلام
    آدرس ایمیلتون همین چیزیه که اینجا نوشته شده؟ اگر همینه نخیر

  78. ک.د
    11, آذر, 1397 17:43

    سلام . من عکسهایی مربوط به یک سال و نیم پیش دارم . میتونم اونارو شرکت بدم؟ کاش قبول کنید چون به هر حال اون عکسها هم‌مربوط به تهران هستن

  79. 40cheragh
    11, آذر, 1397 18:38

    با عرض سلام و خسته نباشید
    اگر از مکانی نیست که به کلی زیر و رو شده باشه، مشکلی نداره

  80. مهدی ثنائی
    11, آذر, 1397 19:32

    سلام خدمت شما
    با توجه به اینکه در اکثر مسابقات عکاسی عکس ها را با کیفیت معمولی و با حجم پایین ارسال می کنند و در صورت پذیرش با سایز اصلی از صاحب اثر دریافت میکنند ، بفرمایید که آیا ارسال آثار به این شکل امکان پذیر است ؟

  81. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:26

    با عرض سلام خدمت شما
    اگر عکستون را با کیفیت پایینتر فرستادید حتما توی ایمیل ذکر کنید که کیفیت بهترش رو هم در اختیار دارید

  82. میلاد
    11, آذر, 1397 19:56

    با سلام
    بهتر بود ایمیلهایی که دریافت می کنید یه ایمیل پاسخ دریافت و تایید عکسهایی ارسالی هم به شرکت کنندگان ارسال می شد .
    با سپاس

  83. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:27

    با سلام
    آقای میلاد ابراهیمی
    دریافت شد

  84. عبدی
    11, آذر, 1397 21:02

    با سلام و خسته نباشید. ایمیل بنده رسید؟

  85. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:28

    با عرض سلام
    فروزان عبدی دریافت شد

  86. عبدی
    11, آذر, 1397 21:06

    من عکس هایی که فرستادم نهایت ۷مگا بایت . اشکال داره؟

  87. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:27

    با عرض سلام
    فروزان عبدی
    دریافت شد

  88. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:29

    مشکلی هم بابت حجم عکس نیست

  89. مژگان خلیلی
    12, آذر, 1397 07:30

    سلام وقت بخیر
    من عکسهارو دوباره با حجم پایین تر فرستادم
    دریافت کردید؟

  90. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:12

    سلام
    روز بخیر
    بله به دستمون رسیده

  91. مهرشاد
    12, آذر, 1397 11:37

    با سلام عرض ادب
    ببخشید دوباره سوال میکنم ایمیل رسید؟
    بله ایمیل من همینه
    با سپاس فراوان

  92. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:13

    با عرض سلام
    سید مهرشاد قاضی
    بله رسیده

  93. همدم جلال زاده
    12, آذر, 1397 16:18

    سلام
    من یک سوال دو روز پیش پرسیدم
    چرا پاسخ نمی‌دهید
    ممنون میشم پاسخ بدید

  94. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:30

    سلام
    تمام پرسشها پاسخ داده شدن

  95. Riri
    12, آذر, 1397 17:00

    با سلام!
    و سپاس برای وقتی که میگذارید!
    میخواستم ببینم عکس های من ارسال شده یا نه؟
    سپاس و تشکر!

  96. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:20

    سلام
    ریحانه حسین نژاد
    بله دریافت شدن

  97. Zahra
    12, آذر, 1397 18:17

    سلام روی عکسها امضا، لوگو یا اسممون باشه اشکال داره؟

  98. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:21

    با سلام
    این کار رو نکنید بهتره
    نگران نباشید، در صورت انتشار عکس‌ها با نام خودتون منتشر میشه

  99. Mohammad.h.afshari
    12, آذر, 1397 19:13

    چگونه باید عکس های خودمون رو ارسال کنیم؟!!

  100. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:21

    از طریق ایمیل
    به آدرس:
    ChelCheraghFans@gmail.com

  101. سحر
    12, آذر, 1397 20:02

    سلام،من مجموعاً ده تا عکس فرستادم.که هفت تا و سه تاشو به صورت جداگانه با یک ایمیل ارسال کردم.میخواستم ببینم هر ده تا عکس ایمیل شده به دستتون رسیده یا نه؟و اینکه از لحاظ حجمی مشکلی نداشتن؟
    مرسی

  102. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:22

    سلام
    خانم سحر کرامت نیا
    بله ایمیلتون رسیده

  103. صدف
    12, آذر, 1397 21:13

    سلام . ایمیل من هم رسیده به دستتون؟

  104. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:11

    سلام
    صدف ابراهیمیان
    بله رسیده

  105. پریسا
    13, آذر, 1397 07:51

    سلام
    همه 10 عکس را نمی توان با یک ایمیل ارسال کرد آیا امکانش هست که طی 2 یا 3 ایمیل ارسال کرد؟

  106. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:23

    سلام
    بله هیچ مشکلی نداره

  107. جعفر اصفریان
    13, آذر, 1397 08:41

    سلام و خسته نباشید….آیا ایمیل بنده به دستتون رسیده؟؟؟
    با تشکر✋❤

  108. 40cheragh
    13, آذر, 1397 09:23

    سلام
    نخیر متاسفانه با این آدرس ایمیل ما چیزی دریافت نکردیم

  109. E
    13, آذر, 1397 12:55

    سلام
    طبق اطلاعیه عکسها را با بالاترین کیفیت ارسال کردم ولی بعد از مطالعه کامنت‌ها دیدیم نوشتید نهایتا ۴ مگابایت؟
    آیا اصلا به دستتون رسیده ایمیل؟
    آیا نیاز به ارسال مجدد عکسها هست یا خیر؟
    سپاس

  110. 40cheragh
    14, آذر, 1397 16:03

    سلام
    هیچ مشکلی نیست
    رسیده

  111. سعید ذوفن
    13, آذر, 1397 13:14

    سلام و خسته نباشید
    ممنون از برگزاری اینچنین مسابقه‌ای، در ضمن می‌خواستم بدونم که ایمیل‌های من به دستتون رسید؟
    با تشکر

  112. 40cheragh
    14, آذر, 1397 16:03

    سلام
    خواهش میکنم
    بله رسیده

  113. Saman maleki
    14, آذر, 1397 19:41

    3 تا عکس

  114. حمید
    15, آذر, 1397 10:21

    سلام
    ایمیلی که من میفرستم این ارور رو میده
    The email account that you tried to reach is over quota
    لطفا رسیدگی کنید

  115. متين
    15, آذر, 1397 17:37

    سلام تا ١٢ امشب فرصت ارسال عکس هستش برای مسابقه؟

  116. سپهر
    17, آذر, 1397 14:15

    با سلام
    مهلت تمدید نمیشود؟

  117. M
    20, آذر, 1397 17:48

    سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم ایمیل من به دستتون رسیده؟
    البته تازه متوجه شدم که انگار یکم دیر فرستادم…
    قبول نمیشه؟

  118. سحر
    23, آذر, 1397 11:47

    سلام میخواستم بدونم ایمیل تکمیلی اطلاعات من(کد ملی و سن و…) به دستتون رسیده؟

  119. 40cheragh
    23, آذر, 1397 21:06

    سلام به شما
    بله هرچیزی که ارسال کردید دریافت شده

  120. علیرضا
    23, آذر, 1397 12:45

    سلام
    من 10 عکس رو در دو ایمیل براتون فرستادم میخواستم ببینم ایمیل ها براتون اومده ,لطفا جواب بدین

  121. 40cheragh
    23, آذر, 1397 21:06

    سلام دوست عزیز
    بله همه ایمیلها دریافت شده

  122. مهدیه
    24, آذر, 1397 19:19

    سلام عکسایی که فرستادم گویا سند نشده
    امکانش هست بفرستمشون

  123. 40cheragh
    25, آذر, 1397 15:46

    سلام
    ایمیل ازتون دریافت شده خانم رشیدی

  124. آرین
    24, آذر, 1397 21:13

    با عرض سلام، من در تاریخ 14 آذر 10 عکس در سه ایمیل برای شما فرستادم، آیا به دستتان رسیده است؟

  125. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:38

    سلام
    بله رسیده

  126. معصومه
    25, آذر, 1397 07:39

    ایمیل من رسید خدمت شما چند بار برگشت خورد

  127. معصومه
    25, آذر, 1397 07:41

    لطفن چک می فرمائید من واقعن از کارو زندگیم افتادم یهو میرم تو ایمیل می بینم نوشته ایمیل برگشت و ناموفق است

  128. نوروزی منفرد
    25, آذر, 1397 14:20

    سلام ایمیل منم رسیده؟

  129. 40cheragh
    25, آذر, 1397 15:45

    سلام
    بله رسیده

  130. محمد ساور علیا
    25, آذر, 1397 18:55

    سلام و خسته نباشید میشه وقتی عکس ها براتون ارسال میشه پیام دریافتی بدید که مطمئن بشیم فرستاده شده ممنون

  131. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:38

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  132. معصومه
    26, آذر, 1397 05:20

    ادمین پیام دادن رسیده . خب ولی این اشکال از جی میل شما باعث شد من چندبار عکس بفرستم و شاید از ده تا بیشتر شده باشه من مقصر نیستم

  133. 40cheragh
    26, آذر, 1397 20:59

    سلام
    خب خدا رو شکر
    بله مشکل از جیمیل بوده

  134. الهام
    27, آذر, 1397 05:29

    سلام وقت بخیر /
    ایمیل من به دستتون رسیده ؟؟
    نظرات قبلیم ثبت نشده

  135. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  136. M
    27, آذر, 1397 07:07

    سلام میشه لطفا چک کنید ایمیل من اومده یا نه؟ فرستاده بودم ولی میگه سند نشده
    لطفا جواب بدین

  137. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  138. amir
    28, آذر, 1397 06:15

    سلام ، در زمان قانونی شرکت در جشنواره عکس زیبان ،عکس ها رو براتون ارسال کردم، اما یه ایمیل برام اومد که اینباکس شما پره و ارسال به صورت کامل انجام نشده، تعداد دیگه ای از دوستانم هم همین اتفاق براشون افتاد، الان این اتفاق ینی عکس های ما به دست شما نرسیده و از جشنواره حذفیم؟ ممنون میشم پاسخ بدید، چون این اشکال از سمت دبیرخانه جشنواره است نه کسانی که در زمان مقرر عکس هاشونو ارسال کردن.سپاس.

  139. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  140. پویا عسگری
    28, آذر, 1397 07:47

    سلام
    وقت بخیر من ایمیلم به شما sent شده بود، اما امروز یک میل با این محتوا که فرستاده نشده دریافت کردم از طرف جی میل. میخواستم ببینم عکس های من رسیدن؟

  141. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  142. محیا باطنی
    28, آذر, 1397 10:40

    سلام خسته نباشید
    ببخشید میخواستم ببینم ایمیل مشخصات بنده رسیده؟
    چون از همون روزی که مشخصات رو خواستین من چندبار فرستادم و هردفعه پیام اومد که ارسال کامل نبوده.
    ممنون میشم اگه فرستاده نشده بهم بگین که چیکار باید بکنم.

  143. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  144. محمد ساور علیا
    30, آذر, 1397 13:36

    سلام ایمیل من رسیده؟

  145. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:36

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  146. آرمین
    2, دی, 1397 22:31

    من آخر نفهمیدم عکسام رسید یا نه

  147. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:36

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  148. آرمین
    2, دی, 1397 22:33

    و سوال بعدی اینکه نوشتین عکسا تا ۳۰ آذر داوری میشن،آیا معلوم شده کدام عکسا انتخاب شدن؟

  149. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:38

    سلام
    همونطور که خودتون مشاهده کردید زمان مسابقه تمدید شد
    به همین خاطر نتایج داوری هم هنوز اعلام نشدن

  150. محسن
    4, دی, 1397 14:19

    سلام
    ببخشید نتایج داوری عکس ها مشخص شده است؟

  151. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:39

    سلام
    به دلیل تمدید زمان مسابقه
    زمان داوری هم طولانی‌تر شده
    الآن در فرایند داوری قرار داریم

  152. tahmooresi
    6, دی, 1397 07:59

    سلام من پیام دادم جواب ندادین ایمیل من به دستتون رسید؟

  153. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:35

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  154. نگار هژبریان
    6, دی, 1397 23:03

    ببخشید ایمیل من به دستتون رسیده ؟؟؟؟؟؟

  155. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:35

    سلام دوست عزیز
    اگر جیمیل بهتون پیغام داده که ایمیلتون نرسیده اصلا نگران نباشید
    همه ایمیلها دریافت شده

  156. نگار هژبریان
    6, دی, 1397 23:04

    ببخشید من استرس گرفتم آیا ایمیلم به دستتون رسیده؟؟؟

  157. 40cheragh
    7, دی, 1397 06:39

    سلام
    خدا نکنه استرس داشته باشید
    بله رسیده
    نگران نباشید

  158. اریامیرزایی
    8, دی, 1397 16:54

    با عرض سلام و خسته من عکسامو ایمیل کردم ولی جوابی از شما مبنی بر اینکه ایمیلمو دریافت کردید یا خیر نیومده
    با این ایمیل عکسامو فرستادم
    Aidakm@yahoo.com

  159. 40cheragh
    8, دی, 1397 22:20

    سلام دوست عزیز
    تمام ایمیل‌ها دریافت شده و الآن در محله نهاییِ داوریه
    اصلا نگران نباشید
    تعداد شرکت‌کننده‌ها بیش از 1000 نفر بوده و تعداد عکس‌ها رو هم خودتون حدس بزنید
    خدا رو شکر استقبال عالی بوده و رقابت داغ و جذابه

  160. مهدی کوثری
    15, دی, 1397 07:17

    سلام و عرض خسته نباشید
    جوابهای داوری ، قبل از تاریخ 25 بهمن به خودمون اطلاع داده میشه یا نه ؟
    ممنون .

  161. 40cheragh
    16, دی, 1397 18:43

    سلام خدمت شما دوست عزیز
    داوری در مراحل پایانی‌ش هست
    انشا‌الله تا همون موقع رسیده جواب‌ها
    همین هفته یه گزارش مبسوط توی همین سایت کار خواهیم کرد که داوری مسابقه در چه مرحله‌ایه

  162. محمد کریمی
    22, دی, 1397 16:18

    با عرض سلام
    تقریبا ماه گذشته ایمیلی برای من ارسال شد مبنی بر ارسال مشخصات و شماره ام برای برگزاری مسابقه که متاسفانه من امروز دیدم و فرستادم. این تاخیر اشکالی در ادامه روند داوری عکسهای ارسالیم ممکنه داشته باشه؟
    با تشکر

  163. 40cheragh
    24, دی, 1397 21:11

    با عرض سلام خدمت شما
    نگران نباشید
    اگر مجددا نیاز پیدا کنن بهتون توی همون ایمیل اطلاع میدن
    مهم اینه که عکسهاتون رسیده

  164. زهره لطفی
    24, دی, 1397 18:29

    سلام شبتون بخیر من عکس هام رو براتون ارسال کردم اما نمیدونم رسیده یانه؟ واینکه من شماره تماس نذاشتم توی ایمیلی ک فرستادم چیکار کنم؟؟

  165. 40cheragh
    24, دی, 1397 21:08

    سلام
    شب شما هم بخیر
    نگران نباشید
    در صورت نیاز توی همون ایمیل بهتون میگن

  166. MoHo
    25, دی, 1397 15:35

    سلام
    جواب داوری ها کی اعلام میشه؟ ?

  167. 40cheragh
    26, دی, 1397 12:31

    سلام
    چیزی نمونده

  168. الهام
    26, دی, 1397 09:38

    سلام خسته نباشید
    نتیجه داوری کی اعلام میشه؟

  169. 40cheragh
    26, دی, 1397 12:33

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    مراحلی پایانی داوری هم انجام شده
    نتایج به زودی اعلام خواهد شد

  170. محمد کریمی
    28, دی, 1397 15:15

    با سلام.
    بنده سوالی نداشتم?
    فقط میخواستم ازتون تشکری کرده باشم بابت زحمتی که میکشید و وقت میذارید به تک تک سوالات دوستان پاسخ می دید.
    موفق و پیروز باشید??

  171. 40cheragh
    29, دی, 1397 10:38

    با سلام خدمت شما
    خواهش می‌کنم
    وظیفه‌ست

  172. مهدی کوثری
    13, بهمن, 1397 07:38

    سلام و روز بخیر
    جواب داوری مسابقه تا کی اعلام میشه و اینکه آیا از طریق ایمیل هم اطلاع داده میشه یا فقط باید بیایم تو سایت؟

  173. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:06

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  174. شکوفه
    13, بهمن, 1397 13:54

    سلام… نتایج کی اعلام خواهد شد؟

  175. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:06

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  176. الناز
    13, بهمن, 1397 19:08

    سلام .امیدوارم خوب باشید .عکس من انتخاب شده ولی من نمی دونم جزو ۱۰ نفر یا ۱۰۰ نفر …..خیلی خوشحال بشم یا یکم خوشحال ؟?

  177. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:06

    سلام
    به سلامتی
    امیدوارم خوشخال باشید همه جوره

  178. عبدی
    14, بهمن, 1397 21:29

    سلام وقتتون بخیر. جواب داوری و اعلام برنده ها کی مشخص میشه؟

  179. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:05

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  180. آرین
    15, بهمن, 1397 03:15

    با عرض سلام
    می خواستم بدونم جواب داوریها چه زمانی اعلام می شود؟
    با تشکر از شما

  181. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:05

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  182. ساناز نايب زاده
    17, بهمن, 1397 10:09

    با سلام
    جواب داورى به چه صورتى و کى اعلام میشه؟
    متشکرم از پاسخگویى شما

  183. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:05

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  184. MH
    17, بهمن, 1397 15:48

    سلام
    خبری از نتایج نشد؟?

  185. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:05

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  186. مريم منصوريان
    18, بهمن, 1397 20:41

    سلام، عکس های من رو میشه لطفا بفرمایید دریافت کردید یا نه ؟ و اینکه نتایج کی مشخص میشه؟

  187. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:04

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  188. Riri
    19, بهمن, 1397 09:25

    ببخشید من یه سوال داشتم.برای من همون روز بعدی که عکس هارو ارسال کرده بودم جیمیلی اومد که مشخصات کامل رو میخواست… ولی من تازه امروز اون جیمیل رو دیدم و تازه دریافتش کردم…پذیرفته میشود؟؟

  189. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:04

    سلام دوست عزیز
    مشکلی نیست
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  190. Riri
    19, بهمن, 1397 09:32

    سلام میخواستم بدونم اون ایمیلی که جهت تکمیل مشخصات بود اگر امروز ارسال شده باشه پذیرفته میشود یا نه؟؟؟

  191. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:04

    سلام دوست عزیز
    مشکلی از اون جهت برای کسی که برنده شده پیش نمیومده
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  192. قاسمی
    20, بهمن, 1397 08:05

    سلام
    برنده های مسابقه مشخص شد؟ نتایج رو اعلام نمی کنین؟

  193. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:04

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  194. مبینا محمدبیگی
    20, بهمن, 1397 09:31

    سلام من محدودیت حجمی عکس رو ندیدم و عکسی که ارسال کردم ۱۰ مگابایت بود. یعنی از دور مسابقه خارج شده؟

  195. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:03

    سلام دوست عزیز
    نه چنین چیزی عامل حذف شدن نمیشده
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  196. محمد حسین
    20, بهمن, 1397 15:27

    سلام خسته نباشید .. خواستم بپرسم انشالله کی جواب مسابقه و به چه طریقی اعلام میشود.. با سپاس.

  197. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:03

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  198. Ali
    20, بهمن, 1397 17:02

    سلام، عذر میخوام، نتایج اعلام شد؟

  199. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:03

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  200. علی
    20, بهمن, 1397 17:09

    سلام، میخواستم بدونم از چه راهی(ایمیل، تماس تلفنی و…) نتیجه رو خبر می دیدید؟ و اینکه نتایج کی اعلام میشن؟

  201. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 07:03

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  202. کیهانی
    21, بهمن, 1397 14:17

    سلام
    نتیجه داوری عکاسی چی شد؟
    خیلی زمان گذشته

  203. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:42

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  204. آرمان
    23, بهمن, 1397 09:08

    چگونه از نتایج داوری مطلع شویم.

  205. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:41

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  206. سحر بِزچی
    23, بهمن, 1397 11:40

    با سلام احتراما برندگان مسابقه چگونه اعلام می شوند ؟ در مجله چلچراغ یا تلفنی ؟

  207. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:41

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  208. سارینا باندم
    23, بهمن, 1397 12:29

    سلام خسته نباشید نتیجه داوری کی و کجا اعلام میشه؟

  209. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:41

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  210. Riri
    23, بهمن, 1397 15:09

    ببخشید…اون ایمیل تکمیل مشخصات رو اگر دیر ارسال کرده باشیم مشکلی پیش میاد؟؟

  211. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:40

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

    و نه ،مشکلی پیش نمیومده

  212. مهدی کرمی
    23, بهمن, 1397 23:56

    سلام نتایج کو پس؟؟؟طبق فراخوان 25 بهمن اختتامیه س ولی از نتایج خبری نیست

  213. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:38

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  214. سیدرضا مهری
    24, بهمن, 1397 07:56

    این بزودی ت منو کشته ؟

  215. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:38

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  216. Zakieh
    24, بهمن, 1397 10:13

    سلام و وقت به خیر
    اسامی برندگان توی همین سایت زده می شود یا جای دیگه؟ چطوری میتونیم از نتایج و برنده ها مطلع بشویم؟

  217. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:38

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  218. سحر بِزچی
    24, بهمن, 1397 11:46

    سلام برندگان از چه طریق اعلام میشه؟

  219. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:38

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  220. Zakieh
    24, بهمن, 1397 14:31

    سلام و وقت به خیر
    ببخشید نتایج مسابقه عکاسی رو کی و کجا اعلام میکنید؟
    امروز ۲۴ ام هست ولی تو این سایت هیچ خبری نیست!!

  221. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:38

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  222. نگار هژبریان
    24, بهمن, 1397 22:16

    سلام و خداقوت
    جواب مسابقه در همین صفحه گذاشته میشه ؟؟؟

  223. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:38

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  224. Zahra
    25, بهمن, 1397 07:21

    سلام
    وقت بخیر
    امروز آثار برگزیده معرفی میشن؟

  225. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  226. احسان
    25, بهمن, 1397 07:33

    سلام، قرار نیست نتایج اعلام بشه؟

  227. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  228. Zakieh
    25, بهمن, 1397 08:36

    سلام، ببخشید نتایج مسابقه کی اعلام میشه؟ امروز ۲۵ بهمنه که!!!

  229. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  230. حسینی
    25, بهمن, 1397 09:42

    سلام، خسته نباشید
    امروز 25 ام هست، کی اسامی رو اعلام می کنین

  231. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  232. sina
    25, بهمن, 1397 10:01

    سلام

    خسته نباشید نتایج کجا اعلام میشه
    متشکرم

  233. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  234. محیا باطنی
    25, بهمن, 1397 10:21

    سلام خسته نباشید.
    ببحشید نتایج مسابقه اعلام شده؟!
    چون ظاهرا عکسا رفته روی تابلو ها

  235. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  236. فاطما
    25, بهمن, 1397 11:27

    نتایج داوری اعلام شده؟نشده؟

  237. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  238. معین
    25, بهمن, 1397 11:52

    سلام، نتایج مشخص شده؟

  239. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:37

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  240. فرشید بقایی
    25, بهمن, 1397 14:09

    سلام-نتیجه ی مسابقه زیبان رو کجا باید پیگیری کنیم؟ و اینکه مشخص میشه کدوم عکس کجای شهر تهران زده شده؟ممنون

  241. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:36

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  242. صفری
    25, بهمن, 1397 15:14

    سلام نتایج مسابقه قرار بود 25 بهمن اعلام بشه؟ هنوز خبری نیست

  243. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:36

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  244. کوروش مسگران
    25, بهمن, 1397 15:17

    قرار بود امروز برندگان مشخص بشن. کجا میشه لیست برندگان رو دید

  245. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:36

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  246. سارا
    25, بهمن, 1397 18:43

    سلام وقت بخیر…نتایج اعلام شده؟ایا شخصی ب برندگان اعلام میشود یا در سایت اطلاع رسانی کلی میکنید.با تشکر

  247. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:36

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  248. آرش
    26, بهمن, 1397 10:49

    سلام
    نتایج اعلام نمی شوند؟

  249. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:30

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  250. عطا
    26, بهمن, 1397 16:51

    از 25 بهمنم که رد شدیم برادر

  251. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:30

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  252. سعیده
    26, بهمن, 1397 19:27

    سلام وقت بخیر
    نتیجه مسابقه مشخص شد؟
    با تشکر

  253. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:30

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  254. نوید
    27, بهمن, 1397 05:42

    میشه لطفا نتایج رو هم اعلام کنید…..چون اعلام برندگان قاعدتا باید 25 بهمن می بود و الان 27 بهمنه

  255. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:30

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  256. امیر حسین
    27, بهمن, 1397 06:25

    سلام
    وقت بخیر ، از‌چه طریق امکان اطلاع از‌اسامی برندگان جایزه زیبان را می توان داشت ؟

  257. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:29

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  258. مجید
    27, بهمن, 1397 06:27

    سلام
    بالاخره نتایج چی شد؟ من یه سری بیلبورد دیدم که عکس ها رو گذاشته، نمی خواین اطلاع رسانی کنید؟

  259. 40cheragh
    27, بهمن, 1397 06:29

    سلام دوست عزیز
    برای دیدن نتایج به لینک زیر سر بزنید
    http://40cheragh.org/?p=5669

  260. رضا مصطفوی
    3, اسفند, 1397 09:35

    سلام خسته نباشید
    تاریخ مراسم و روز اهدا جوایز مشخص شده؟ جون با من تماس گرفتند و گفتند به زودی اطلاع میدیم ولی خبری نشد
    با تشکر

  261. احمدرضاکریمی
    13, اسفند, 1397 19:45

    سلام
    مراسم اختتامیه چه زمانی برگزار میشود
    لطفا پاسخ را به ایمیل ارسال کنید

  262. امیر حسن سیاح
    22, فروردین, 1398 19:56

    سلام خسته نباشید من یه عکس ارسال کردم امروز خواستم بدونم چون تایم مسابقه گذشته ایا قبول میکنن
    بعد این که میخواستم بدونم ایا ایمیلم به دستتون رسیده یا خیر
    ممنون

  263. عباس سمیعی
    24, فروردین, 1398 03:22

    با درود و مهر. با توجه به قول مساعدتی که جهت چاپ عکس های منتخب در یک کاتالوگ داده بودید لطفاً بفرمائید چه خبر از سرنوشت این کاتالوگ؟

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟