تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۴ | کد خبر : 5620

فیلمی سیاسی در راه است

معرفی فیلم «برگزیت:جنگ غیرداخلی» (Brexit: The Uncivil War) سید مسیح میرجعفری «همه می‌دونن که کی برنده شد ولی نمی‌دونن چجوری» این دیالوگ شاید مهم‌ترین دلیل ساخت فیلم «برگزیت:جنگ غیرداخلی» (Brexit: The Uncivil War) باشد. این فیلم می‌تواند اولین فیلمی باشد که از محصولات سال ۲۰۱۹ می‌بینیم. نسخه کیفیت خوب برگزیت زود منتشر شد و زیرنویس […]

معرفی فیلم «برگزیت:جنگ غیرداخلی» (Brexit: The Uncivil War)

سید مسیح میرجعفری

«همه می‌دونن که کی برنده شد ولی نمی‌دونن چجوری»

این دیالوگ شاید مهم‌ترین دلیل ساخت فیلم «برگزیت:جنگ غیرداخلی» (Brexit: The Uncivil War) باشد. این فیلم می‌تواند اولین فیلمی باشد که از محصولات سال ۲۰۱۹ می‌بینیم. نسخه کیفیت خوب برگزیت زود منتشر شد و زیرنویس فارسی هم خیلی زود به دست همه رسید؛ علت این انتشار زود هنگام این بود که برگزیت صرفا برای پخش در شبکه خانگی تهیه شده‌ بود.

«برگزیت:جنگ غیرداخلی» (Brexit: The Uncivil War) تنها یک سوپراستار دارد: بندیکت کامبربج، بازیگر نقش «شرلوک هلمز» در سریال مدرن آن و «دکتر استرنج»، که این بار هم نابغه است. نابغه‌ای که تنها خوشتیپ نیست. پس از این که او پیشنهاد بازی در نقش «شاه آرتور» را هم گرفت، دیگر واقعا باید بگوییم در بریتانیا هر نقش مهمی را اول به بندیکت کامبربچ پیشنهاد می‌دهند. جیمز گراهام درباره همین موضوع گفته که از شروع کار بندیکت را برای نقش «دامینیک کامینگز» در نظر داشته است، ولی فکر نمی‌کرده که او قبول کند. او در ادامه گفته بندیکت خواسته یک نقش «کم سر و صدا»  را  بازی کند. کامبربج در این فیلم علاوه بر درخشش جلوی دوربین، نقش مغز متفکر را در پشت صحنه داشته و آزادنه در فیلمنامه تغییراتی ایجاد کرده و تصمیمات دیگری را گرفته ‌است.

«برگزیت:جنگ غیرداخلی» (Brexit: The Uncivil War) به حادثه مهم سال ۲۰۱۶ می پردازد. زمانی که مردم بریتانیا تاریخ کشورشان را تغییر دادند و مسیرشان را از اتحادیه اروپا جدا کردند. این فیلم سعی دارد پشت ‌پرده این اتفاق را به تصویر بکشد. و اینکه همه این پشت‌ پرده‌ها واقعی هستند، می تواند فیلم را جذاب‌تر کند. گفت‌‌وگوهای فیلم بسیار جالب و معنادار هستند. شاهد یک فیلم عمیق سیاسی خواهید بود که در عین حال پیچیدگی‌هایش پای صفحه نمایش میخ کوبتان می‌کند. انتخاب برگزیت برای تماشا کردن می‌تواند انتخاب خوبی باشد. یک فیلم واقعی و مهیج که علاوه بر سرگرم کردن،  خیلی چیزها را برایتان آشکار و روشن می‌کند.

باز هم معرفی فیلم می‌خواید؟ به اینجا سر بزنید

برچسب ها:
نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟