تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۵ | کد خبر : 9035

چشم دل گشادید؟

چند تا روش برای جذب ثروت پیشنهاد می‌دهیم تا پول‌دارتر شوید و هر ماه به جای یک جلد، ۱۰ جلد چلچراغ بخرید

چند وقت پیش در یک ویدیوی پربازید در فضای مجازی یکی از فعالان حوزه انگیزشی در حال آموزش راه‌های جذب ثروت به دنبال‌کنندگان اینستاگرامی‌اش طبق روش «هواپونوپونو» بود و با فوت کردن دارچین، ذکر «فراوانی بپاشد» را تکرار می‌کرد. با انجام این کار، شما نشان می‌دهید که آماده کسب ثروت در ماه جدید و نو هستید، چون دارچین ارتعاش فوق‌العاده بالایی برای کسب ثروت و موفقیت دارد.

اگر فکر کرده‌اید این‌جا می‌خواهیم این دوستان را نقد کنیم، معلوم است هنوز صاحب صفحه را خوب نشناخته‌اید. این‌جا ما از رطوبت موجود در کاغذ این صفحه مجله هم کره گیاهی می‌گیریم و با نرخ آزاد در بازار می‌فروشیم. اصلا مگر همین چیزها توی کتاب‌فروشی‌ها هم نیست؟ مگر این‌همه تیراژ برای کتاب «چگونه خرپول بشویم؟» و «چگونه مثل آهن‌ربا سکه جذب کنیم؟» یا «چشم دل و در جیب بگشا» و… تکرار نمی‌شود؟ ما هم با بهره‌گیری از یک روش ترکیبی از این دوست دارچینی و کتاب‌های موجود در بازار چند تا روش برای جذب ثروت پیشنهاد می‌دهیم تا پول‌دارتر شوید و هر ماه به جای یک جلد، ۱۰ جلد چلچراغ بخرید.

راستی برای دوستانی که کلمه پول و ثروت و این‌ها برایشان یک جوری است هم واژه افزایش توانگری را داریم، خودشان ببینند اگر به دردشان می‌خورد، با ما همراه شوند.

روش‌های جذب ثروت

40غرام
۴۰غرام

یک

گذاشتن کارت بانکی والدین/ همسر در جیب چپ: این یک روش تضمینی مخصوص مواقعی است که می‌خواهید به خرید بروید. برای داشتن پول کافی در جیبتان کارت پول یک نفر را که به میزان کافی موجودی دارد، بردارید، سه بار پشت و رو کرده و یک بار در میان فوت کنید و سپس آن را توی جیب چپ خودتان بگذارید و به بازار بروید. بعد از این‌که خریدهایتان را با کارت انجام دادید، به منزل برگردید و صاحب کارت را هفت بار از هر دو لپ ماچ کنید. شاید خودش نداند که چرا ماچ می‌شود، ولی شما خوب می‌دانید.

دو

برای شروع یک روز خوب کافی است به اطرافتان نگاهی بیندازید. باور داشته باشید رزق و روزی در همه جا برای شما نهفته است. هر روز صبح بالشتان را بغل کنید و ۱۷، ۱۸ بار بگویید: روزی من در مقابل چشمانم و در دستانم قرار داده می‌شود. حالا کافی است چشم‌هایتان را باز کنید و آن را ببینید. مثلا کیف پول دوستتان که در دانشگاه کنار شما نشسته است، هر چند کم، اما حاوی مقداری پول است. وقتی حواسش نیست، یا کوله‌اش را به شما سپرده و به دست‌شویی رفته است، کیف پولش را باز کنید و روزی خود را بردارید. می‌بینید چقدر ساده است؟! اگر روزی کفافتان را نمی‌دهد و به خرجی ماهانه احتیاج دارید، سری به بوفه بزنید. آن‌جا در شلوغی قطعا می‌توانید گشایش بیشتری داشته باشید، اما ریسک و ظرافت بیشتری می‌طلبد.

سه

اگر خرجی ماهانه هم کفاف یک روزتان را نمی‌دهد و مصرفتان بالاتر از این حرف‌هاست، بهترین و موثرترین روش عروس/ دامادیِ موثر است. برای این کار باید یک دخترخانم یا آقاپسر مناسب که پدرش وزیر یا وکیل است، یا اگر نشد، حداقل پتانسیل وزیر و وکیل و شهردار شدن را دارد، پیدا کنید و خودتان را در دل پدر همسر آینده جای دهید. عبارت تاکیدی برای این عمل تکرار ۸۵ بار در روز این جمله است: «خدا پول من را در جیب دوستانم قرار داده و خواسته که ۸۵ میلیون رفیق فابریک داشته باشم.»

این‌طوری دیر یا زود رزق و روزی از جیب آدم‌های بی‌اعتقاد به قانون جذب، دفع می‌شود و همین‌طوری مثل چی خودش می‌ریزد توی جیب‌های شما. البته این‌طوری شاید مجبور شوید چند سالی علی‌رغم میلتان برای ادامه تحصیل به کشورهای بی‌کیفیت غربی بروید، اما از آن هم به عنوان فرصت نگاه کنید. از آن‌جا استوری بگذارید و از عکس‌هاتان با پول‌های دوستان میلیونی‌تان برای آن‌ها رونمایی کنید. آن‌ها خیلی دوست دارند.

پس دیدید که جذب ثروت و افزایش توانگری آن‌قدر هم که فکر می‌کنید، سخت نیست و حتی همان ۱۰ گرم دارچین را هم لازم نیست فوت کنید و دور بریزید. فقط کافی است چشم دلتان را بگشایید و همه فرصت‌ها را با دقت رصد و در فرصت مناسب اقدام کنید.

نویسنده: صفورا بیانی

هفته‌نامه چلچراغ، شماره ۸۴۱

نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: صفورا بیانی

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟