تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۰۶:۲۰ | کد خبر : 608

گراند هتل چهار ستاره شد،داوود رشیدی از میان ما رفت

داوود رشیدی هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر ایران امروز صبح در منزلش درگذشت،لیلی رشیدی خبر را تایید کرده و گفته است پدر در منزل و بر اثر ایست قلبی فوت کرده اند ، داوود رشیدی متولد ۲۵ تیر ۱۳۱۲ بود و نشان درجه یک فرهنگ و هنر ایران را بر سینه داشت او برای اولین […]

داوود رشیدی هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر ایران امروز صبح در منزلش درگذشت،لیلی رشیدی خبر را تایید کرده و گفته است پدر در منزل و بر اثر ایست قلبی فوت کرده اند ، داوود رشیدی متولد ۲۵ تیر ۱۳۱۲ بود و نشان درجه یک فرهنگ و هنر ایران را بر سینه داشت او برای اولین بار در سال ۱۳۵۰ با فیلم «میعادگاه خشم »وارد سینما شد. آخرین فیلم مرحوم رشیدی فیلم سینمایی «اکباتان» است که در ۱۳۹۰ ساخته شده است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزیر امور خارجه ،رئیس مجلس و محمد رضا عارف درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفتند.بسیاری از هنرمندان کشور از جمله محمد علی کشاورز،فاطمه معتمد آریا، لیلا حاتمی،مسعود فروتن،منوچهر شاهسواری ،مسعود کرامتی،فرشته طائرپور، سروش صحت،الهام پاوه نژاد و …نیز با حضور در منزل خانواده رشیدی به او ادای احترام کردند  . یکی از به یادماندنی ترین نقشهای رشیدی نقش مفتش شش انگشتی در سریال هزار دستان بود.

پیکر این هنرمند محبوب صبح روز یکشنبه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان تشیع خواهد شد .امروز یکی از پنج ژنرال بازیگری ایران از میان ما رفت ..چلچراغ درگذشت این هنرمند پیشکسوت را تسلیت میگوید.

نوشته هایی دیگر از همین نویسنده: 40cheragh

نظر شما

دیگه چی داری اینجا؟